This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fantasitura en twitter
¡Gente, ya estamos en twitter!

Nos pueden seguir en http://twitter.com/Fantasitura

En este mismo hilo pueden aprovechar todos los que quieran para pasar su propio usuario, y hacer "cadena de seguimientos".

¡Saludos!
"El que desea sacar la espada es un principiante. El que puede sacar la espada es un experto. El que es la espada misma es un maestro." —Risuke Otake.
Reply
Genial que también haya cuenta de twitter del foro! Smile

Si alguien me quiere seguir, mi usuario es @V_Lanay, suelo publicar y compartir cosas de libros, series, música y alguna chorrada diversa de vez en cuando.
"Toda historia tiene su final, pero el final de una historia es siempre el comienzo de otra nueva."
Reply
Mi twitter es @Un_Escritor... ya sigo el twitter de fantasitura Big Grin
¿El arma más poderosa? La palabra, sin duda.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)